Milla Menig 21 Nov 2025 3 0 21 Nov 2025 #1 Er det noe rørlegger her som kan svare på noen spørsmål? Jeg har disse. Se bildet. Plutselig kommer det ikke kaldtvann på kjøkkenkrana og vanndispenseren. Hva kan være grunnen? Sjekket ingen lekkasje. Varmtvann funker.
Er det noe rørlegger her som kan svare på noen spørsmål? Jeg har disse. Se bildet. Plutselig kommer det ikke kaldtvann på kjøkkenkrana og vanndispenseren. Hva kan være grunnen? Sjekket ingen lekkasje. Varmtvann funker.
Arne Kaptein 1 Feb 2025 115 83 Skedsmo 21 Nov 2025 #2 Du har WaterGuard. Sikker på at det ikke er noen lekkasjer eller vann på gulvet?
338Lapua Sersjant 5 Nov 2025 10 8 21 Nov 2025 #3 Jeg ville satt på litt svak varme i form av en liten varmeovn eller en liten vifteovn som blåser svak varm luft inn i dette skapet. Jeg mistenker en frostplugg, hvis veggen bak vasken er en yttervegg(?) Reaksjoner: Minjo
Jeg ville satt på litt svak varme i form av en liten varmeovn eller en liten vifteovn som blåser svak varm luft inn i dette skapet. Jeg mistenker en frostplugg, hvis veggen bak vasken er en yttervegg(?)
Micke Sersjant 19 Mar 2025 11 4 21 Nov 2025 #4 Waterguarden lyser grønt så den har ikke stengt av vanmnet. Tipper kaldtvannet ditt har fryst ett eller annet sted. Reaksjoner: Minjo
Waterguarden lyser grønt så den har ikke stengt av vanmnet. Tipper kaldtvannet ditt har fryst ett eller annet sted.
Milla Menig 21 Nov 2025 3 0 21 Nov 2025 #5 Det er kun på kjøkken det ikke er kaldt vann. Alle andre steder er det kaldt vann.