Hei!
Vi renoverer eit hus frå 1982 og får ulike beskjedar om dampsperre og luftåpning eller ikkje. Det er snakk ein leca-grunnmur som i sin heilhet står over bakkenivå. Denne skal etterisolerast og tettast utvendig.
Dei to ulike alternativa vi får skissert for muren innvendig er:
Kva er det som er anbefalt i dag? Nokon som har Sintef-kilder e.l.?
Vi renoverer eit hus frå 1982 og får ulike beskjedar om dampsperre og luftåpning eller ikkje. Det er snakk ein leca-grunnmur som i sin heilhet står over bakkenivå. Denne skal etterisolerast og tettast utvendig.
Dei to ulike alternativa vi får skissert for muren innvendig er:
- Mur -> 3 cm luftspalte -> stenderverk med 5 cm isolasjon -> ingen dampsperre
- Mur -> Stenderverk med isolasjon direkte mot mur -> med dampsperre
Kva er det som er anbefalt i dag? Nokon som har Sintef-kilder e.l.?