Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

Biffen

Sersjant
19 Feb 2025
13
5
Får til stadighet opp annonser for et firma som heter Smarte Løsninger som selger ToughBuildt arbeidsbukker.
De selges i par og ser virkelig solide ut.

- ToughBuilt C300
- ToughBuilt C550
- ToughBuilt C650
- ToughBuilt C700

Liker også spesielt godt at man også kan "utvide" arbeidsbukken ved å legge en 2"x4" i et spor på bukken og få en sold arbeidsbord.
Mulighet til å sette opp byggeplater i stående vinkel er også topp.

Det er litt av en pris, så det hadde vært fint å høre fra fornøyde og/eller misfornøyde brukere før jeg legger inn bestilling.
Det andre jeg ikke forstår helt er prisingen.
Mellom C300 og C550 skiller det hundrelapper , men så er det et stort sprang opp til C650 og C700.
Er det virkelig så stor forskjell mellom C550 og C650 at det er verdt de ekstra 750,- ?

De markedsføres som stabile, kompakte og solide arbeidsbukker av høy kvalitet!
Stemmer det?

f54032.jpg

tb052915.jpg tb052949.jpg tb053010.jpg tb053041.jpg tt053118.jpg Skjermbilde 2025-03-03 053159.jpg b053222.jpg Skjermbilde 2025-03-03 053134.jpg

Sist redigert:
  • Like
Reaksjoner: Gerhards
Jeg var innom tanken om å gå til innkjøp av disse, men folk har blandede erfaringer med disse. Enkelte skriver dem som stabile og gode til nettopp lage et bord av 2x4, mens andre mener at de er ustø og skranglete, gjerne noen bolter som har løsnet under transport/montering.

Skulle jeg hatt noen skikkelige robuste arbeidsbukker, hadde jeg gått for Metabo MAB 82 arbeidsbukker. Samme funksjonalitet som Toughbuilt, bare av et annerkjent merke.

Jeg har 6 stk ToughBuilt C700 og er dritfornøyd med byggekvaliteten og funksjonaliteten.
Disse tar du med deg i krigen. Solide som rakkern!
Veldig fint at de tar 2x2" og 4X4" når du skal lage arbeidsflate/arbeidsbord.

Dyre, men vel verdt pengene!

• Like
Reaksjoner: Biffen
Jeg har 6 stk ToughBuilt C700 og er dritfornøyd med byggekvaliteten og funksjonaliteten.
Disse tar du med deg i krigen. Solide som rakkern!
Veldig fint at de tar 2x2" og 4X4" når du skal lage arbeidsflate/arbeidsbord.

Dyre, men vel verdt pengene!
Er de virkelig verdt dobbelt så mye som Metabo sine?
Ser ikke de har åpninger for klem- og skrutvinger og for feste av maskiner.

Da har jeg bestilt 4 stk. ToughBuilt C700, så får vi se hvordan kvaliteten er!