Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

Fredagstaco

Sersjant
20 Feb 2025
12
3
Har en Tece sisterne med sealingbag.

Har tatt av fronten for å se inni - og etter montering igjen renner det når jeg trykker på den lille spyleknappen.
Det renner helt til jeg trykker på den store en gang. Dette skjer 9 av 10 ganger.

Hvordan kan jeg løse dette?
Google fører meg kun til at det renner hele tiden.

Er du sikker på at du har montert dekselet med spyleknappen korrekt?

Nå har ikke jeg TECE vegghengt toalett, men jeg har en annen fabrikat.
Det står Porsgrund på mitt, men det er et re-brandet produkt fra en annen produsent.
Nok om det.

Hvis jeg demonterer deksel og spyleknapp, må jeg være veldig påpasselig at alel delene monteres korrekt tilbake.
Ellers skjer det samme som hos deg.
Enten lekker det hele tiden til jeg trykekr på den store knappen - eller ås lekker det litt hele tiden non-stop.

Jeg holder en knapp på at du ikke har satt koblingen mellom de to knappene og sisternen korrekt tilbake.
Det er i hvert fal verdt et forsøk. 🙏

• Like
Reaksjoner: Fredagstaco
Er du sikker på at du har montert dekselet med spyleknappen korrekt?

Nå har ikke jeg TECE vegghengt toalett, men jeg har en annen fabrikat.
Det står Porsgrund på mitt, men det er et re-brandet produkt fra en annen produsent.
Nok om det.

Hvis jeg demonterer deksel og spyleknapp, må jeg være veldig påpasselig at alel delene monteres korrekt tilbake.
Ellers skjer det samme som hos deg.
Enten lekker det hele tiden til jeg trykekr på den store knappen - eller ås lekker det litt hele tiden non-stop.

Jeg holder en knapp på at du ikke har satt koblingen mellom de to knappene og sisternen korrekt tilbake.
Det er i hvert fal verdt et forsøk. 🙏
«Har du tukla med det?» Ja det har jeg, monterte på ny- og nå er det strøkent.

• Like
Reaksjoner: Arne
Så bra @Fredagstaco !
Det viktigste er at det ordnet seg og at det fungerer igjen!! :)
Det er ganske irriterende med en dass som står og renner døgnet rundt.