Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

Benjamin J

Menig
25 Mai 2025
1
1
Hei!

Har nå merket at displayet på vår villavent ikke reagerer på noe. Vi bruker displayet veldig sjeldent da vi bruker å endre instillingene når det blir varmt/kaldt.

Når jeg vrir på hjulet/trykker på knappene lyser displayet opp i lysere farge men jeg ser ingenting der. skal legge til video under så dere kan se.

Noen som har noe ide hva vi kan gjøre for å løse dette?

Vedlegg

• Like
Reaksjoner: Mjau
Hei!
Jeg har har hatt samme problem hos meg.
Løsningen var å ta strømmen til aggregatet (trekke ut stikkontakten) og vente noen minutter.
Da startet den på nytt og displayet kom tilbake.

Sikker på at det ikke er displayet som er stilt feil, altså at kontrasten er stilt på 100%.
Ved å kikke på displayet i litt vinkel (nedenfra) kan du kanskje se noen tall/siffer i displayet?

Jeg fikk samme feil på min VR700 og måtte bytte Hovedkretskort og så anbefalte de å bytte Kraftkortet samtidig (det som styrer ettervarmer)
Endte opp med å følge utslagsmetoden og byttet første kun hovedkortet - og det gikk helt fint, så da dropept jeg "kraftkortet".

22e5b8923b61f92217b4b8cac11f9e01-image.jpeg 4e756388ae4869074bda9a14cda9df65-image.jpeg