Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

Sniffer

Sersjant
8 Feb 2025
15
51
Hei

Vi bygget Nordlyshytter Polar 118 for ca. 4 år siden.

Det er en litt modifisert utgave, spesielt med tanke på planløsning og endel flere og større vinduer.
Vil bare dele tegningene, så ser dere hvordan den kan se ut.

Vi trives godt i hytten og er veldig fornøyd med planløsningen.
To gode soverom nede med plass til dobbeltseng (180x200).
I 2. etg er det også to store soverom hvor det på hvert rom er plass til enten èn dobbeltseng (180x200) eller fire enkle senger (90x200)

Hvis vi skulle ha endret på noe, så måtte det vært å forsøkt finne plass til et lite ekstra toalettrom.
Kjekt å kunne gå på do hvis noen skal dusje i 2 timer etter en lang skitur i påsken :cool:

Skjermbilde 2025-02-08 160948.png Skjermbilde 2025-02-08 160934.png Skjermbilde 2025-02-08 160908.png Skjermbilde 2025-02-08 160857.png Skjermbilde 2025-02-08 160845.png

Veldig fint med så mange vinduer i tillegg til det som er standard!
Kan du antyde hvor mye det kostet ekstra med så mange og store vinduer?

Jeg likte SPESIELT godt den lyse fargen på vegger og tak som går gjennom hele hytten.
Det gir et veldig moderne, men samtidig rolig og tradisonellt, uttrykk på hytta.

Normalt ville jeg visuelt plassert hytten ved sjøen, men det flott lyset løftes inn i en lys hytte.
Ganske så flott!

Det er rake motsetningen til alle de dystre og mørke fargene som folk skal ha på hyttene sine.
Drivved, lyng, mørkbrun, seterbrun osv. og hva nå enn de moderne hyttefargene i jordtoner heter.

• Like
Reaksjoner: Jboi
Hei.
Dette er helt på linje med hva vi (les:kona) ønsker at jeg bygger.
Kjempefin planløsning!

Hva var pris på denne i 2020/2021 og hva er prisen på denne nå i 2025?

Dette ble veldig fint!!!

Hva ble prisen på en slik hytte, eksklusive tomteprisen?
Hvis det er lov å spørre :)

Hvilken beis har du brukt på ytterkledningen og hva heter fargen?
Lekker hytte!