Jeg har den siste tiden drevet med diverse oppussing og har i den forbindelse handlet en del ulike byggevarer som ble levert på døra. En ting som overrasker meg er generelt hvor dårlig innpakket varene er og hvor mange kosmetiske skader jeg fant som sannsynligvis kommer fra fraktprosessen. Virker som dette er generelt for bransjen og på tvers av ulike leverandører. For eksempel innerdører som kun er pakket inn i tynn plast uten annen beskyttelse.
Alt som er skadet blir jo ryddet opp i, men dette skaper jo irritasjon for meg som kunde og ekstra kostnader for produsenten.
Hvorfor tar ikke produsentene seg tid til ordentlig innpakning for å beskytte varene? Har ikke produsentene store tap knyttet til dette, eller er det bare meg som er uheldig?
Alt som er skadet blir jo ryddet opp i, men dette skaper jo irritasjon for meg som kunde og ekstra kostnader for produsenten.
Hvorfor tar ikke produsentene seg tid til ordentlig innpakning for å beskytte varene? Har ikke produsentene store tap knyttet til dette, eller er det bare meg som er uheldig?