- 31 Aug 2025
- 5
- 0
Jeg må innrømme at jeg er stor fan av kreative løsninger når ting går i stykker – og noen ganger funker det så bra at jeg aldri ender opp med å fikse det “skikkelig”.
Så jeg lurer på: Hva er den mest McGyver-aktige reparasjonen du har gjort som faktisk funket i lengre tid?
Har du for eksempel:
- Brukt gaffateip som reservedel? (På noe den egentlig ikke var ment for?)
- Laget en nødløsning av strips, ståltråd eller et gammelt belte som ble stående i årevis?-
- Brukt et kjøkkenredskap som verktøy?
- Eller laget en helt egen oppfinnelse for å få noe til å fungere igjen?
Selv har jeg en gang festet eksosanlegget på en gammel bil med ståltråd og en kleshenger fra skapet.
Tenkte det skulle være en “midlertidig” løsning, men det holdt overraskende nok i nesten et år før jeg byttet det ordentlig.
Del dine historier!
Bonuspoeng (i himmelen) hvis du har bilder av løsningen – vi elsker alle å se litt kreativ galskap i praksis.
Så jeg lurer på: Hva er den mest McGyver-aktige reparasjonen du har gjort som faktisk funket i lengre tid?
Har du for eksempel:
- Brukt gaffateip som reservedel? (På noe den egentlig ikke var ment for?)
- Laget en nødløsning av strips, ståltråd eller et gammelt belte som ble stående i årevis?-
- Brukt et kjøkkenredskap som verktøy?
- Eller laget en helt egen oppfinnelse for å få noe til å fungere igjen?
Selv har jeg en gang festet eksosanlegget på en gammel bil med ståltråd og en kleshenger fra skapet.
Tenkte det skulle være en “midlertidig” løsning, men det holdt overraskende nok i nesten et år før jeg byttet det ordentlig.
Del dine historier!
Bonuspoeng (i himmelen) hvis du har bilder av løsningen – vi elsker alle å se litt kreativ galskap i praksis.