Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !
Hei,
Jeg har litt forskjellige trykkluftprodukter fra ESSVE:
Jeg er superfornøyd med ESSVE sine produkter. God kvalitet, lett å få tak i reservedeler og brukervennligheten er topp.

Vurdere en coil CN 15/65 for å feste panel:
Tenker du bruke den til panel (inne) eller kledning (ute) ?
Innendørs panel ville jeg brukt Dykkertpistol BN 1,6/50 F16 og til utvendig kledning er Spikerpistol coil CN 15/65 perfekt.

PS: Makita sin kjenner jeg ikke til.

Skal feste utvendig kledning. Ser nå at 15/65 blir for liten. Har stående kledning, så vurderer 90mm spiker.

Må enten bli Coil 15/90 eller en pistol uten coil.

• Like
Reaksjoner: Snikkar
Bruker denne til utvendig kledning, reisverk, takstoler osv. En allsidig spikerpistol
Spikerpistol FN 17/90
Jeg synes 90mm spik er litt vel grovt, men 75mm synes jeg er helt perfektomundo!
Både 90, 75, 60 og 50 mm går i denne vakre skapningen.

Du _kan_ bruke 15/65 hvis ikke kledningen er tykkere enn 22mm , men det er på hengende håret.

Vet ikke vilken prisklasse du er i ,Motek kjører kampanje Spikerpistol Everwin FCN90L med terassespiker​

Jeg har den, men har aldri prøvd den :)

Noen som har kjennskap til ESSVE spikerpistoler og kan si noe om kvaliteten?

Jevnt over god og gjennomtestet kvalitet på ESSVE sin produkter.
Det finnes definitivt dårligere produkter på markedet, men det finnes også langt bedre produkter på markedet.
Meg bekjent kjøper ESSVE alle mulige produkter fra ulike produsenter, som de finner gode nok, og setter sitt eget merkenavn på.
Svært sjelden, eller aldri, at ESSVE lanserer et helt nytt og revolusjonerende produkt (av typen verktøy).
På skruer osv. så driver de helt sikkert litt forskning og utvikling på egen kjøl.