Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

Mondeo

Korporal
19 Feb 2025
6
0
Er så lei av å skru skruer for hånd etter å ha montert et helt IKEA-kjøkken.
Er på jakt etter en elektrisk skrutrekker som er liten nok til å komme til på de trangeste steder.

Ja, jeg vet at jeg kan skru med en batteridrill ved å sette bitsholder i chucken, men det er for stort og for tungt.
Jeg er på jakt etter en liten enkel sak som kun gjør en ting: Skru inn små skruer ved f.eks. kjøkkenmontering.

Noen som har gode produktanbefalinger som jeg bør vurdere seriøst?

Skjermbilde 2025-02-19 211247.jpg

Nå er jeg ihuga Festool-tilhenger på min hals, men likevel...

Noen ganger finner man gull blant gråstein, og dette er gullet jeg har funnet blant alt Bosch-grumset :p

Bosch GSR 12V-15 FC Professional Batteridrevet bor- og skrumaskin

Dette er en svært liten og kompakt 12V maskin.
Hvis du kjøper professional-pakken følger det med batteri, lader og 3 ulike click-on forsatser.
Denne kommer til på de trangeste steder, spesielt med vinkelstykket som følger med.

Det følger med en chuck også, slik at du kan bore små hull. Jeg vil si at til 1-5mm i treverk fungerer den helt supert.
Jeg borer sjelden med denne, men veldig greit å bruke på f.eks. små hull til håndtak på kjøkkeninnredning.

Hvis man sørger for å ha 2 batterier kan du skru non-stop. En i drift og en som lader.

Ligger godt i hånden. Lett å bruke. Anbefales!
Det eneste som irriterer meg er at dette ikke er et Festool -produkt :p

For å se dette innholdet trenger vi ditt samtykke til å angi tredjeparts informasjonskapsler.
For mer detaljert informasjon, se vår informasjonskapsel-side.

Ryobi har 2 versjoner av skrutrekkere med 5Nm trekkraft, en kompakt uten dreibar håndtak og en litt større med dreibar håndtak.

Milwaukee er ikke min favoritt, men denne er god. Virkelig god!

Slenger med i verktøybeltet rundt når jeg skal montere noe. Lett nok til at den tas med over alt. Sterk nok til at den klarer det meste.
Liten nok til at den kommer til over alt.

- Milwaukee M4 D-202B

Milwaukee M4 D-202B Vinkelskrutrekker.webp Milwaukee M4 D-202B Vinkelskrutrekker (2).webp Milwaukee M4 D-202B Vinkelskrutrekker (3).webp Milwaukee M4 D-202B Vinkelskrutrekker (4).webp Milwaukee M4 D-202B Vinkelskrutrekker (1).webp