Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

Spanky

Menig
9 Feb 2025
4
5
Har en Tesla modell Y i dag og er veldig fornøyd.
Bør jeg selge på grunn av Musk sin angivelige nazi-hilsen?

...er det en reell mulighet for at jeg en dag kommer ut på gaten til en bil som er sprayet full av nazi-kors?
Skjermbilde 2025-02-21 091729.jpg

Familien er veldig fornøyd med bilen og i dag leser jeg en test på Tek.no av den nye oppgraderte modell Y.
Så nå vurderer vi bytte den gamle modell Y i en ny og superfin modell Y.
Skjermbilde 2025-02-21 094144.jpg

Uasnett hva man mener om Trump og Musk, så kan jo dette umulig være bra for Tesla på lang sikt?

Skjermbilde 2025-02-21 091613.jpg Skjermbilde 2025-02-21 091855.jpg

Er det flere her inne som har betenkeligheter med å oppgradere fra gammel Tesla til ny Tesla?

• Like
Reaksjoner: dimlingen
Vi har én Tesla og har ikke tenkt til å selge den fordi noen tar en nazi hilsen på andre siden av planeten.
Skal alle som eier VW, Audi, Porsche og Skoda selge bilene sine fordi de leverte kjøretøy til Hitler?
Spar meg!

meningsløst at folk ikke klarer å skille bilen fra "mannen". dvs musk

nå er jeg ikke jeg noen tesla fanboy.. synes teslabiler er stygge og liker de ikke. men om en skal være såppas "woke" at man må selge bilen fordi adm dir er en narsisistisk psykopat så tror jeg folk må selge alt av biler :)

som spektral sier. vw ble jo oppretta av det tredje rike.. de var jo ikke akkurat helt på nett de heller :)

• Like
Reaksjoner: Kranglefanten
Ja nei dette blir for dumt ja, nå tror jeg ikke el-bilen vil redde bymiljøet siden de pisker opp mer veistøv og sliter 2x på dekk kontra den værste diesel bil. Men ja.

HVIS Tesla`n skal selges så er det ikke fordi Greta Thunberg eller en annen suppedust har sprayet nazikors på bilen.

Skal Tesla`n selges så er det fordi jeg har lyst på noe annet!

Hadde jeg eid hvit tesla hadde jeg i hvert fall tatt det helt ut, White Power klistremerke på siden og kanskje etablert en hitler-bart.

• Haha
Reaksjoner: Farmen