- 22 Feb 2025
- 3
- 4
Vi var på besøk hos noen bekjente i går og de hadde dusjkabinett med et gjennomsiktig plastlokk elelr plastdome som tak.
Jeg tok et bilde i smug av denne smarte løsningen. De har åpenbart behov for å tørke støv

Taket var tydeligvis tilpasset den spesielle modellen for det passet perfekt rundt kanten på kabinettet.
Dette var smart!
Vi har både downlight og avtrekksventil for ventilasjonsanlegget rett over dusjen, så dette må jo være smart?
Vår unger regelrett leker i dusjen etter en lang dag ute i all slags griseri.
Rett som det er spyler de opp i taket med hånddusjen til fars store irritasjon.
Et slikt plastlokk skulle man tro sørget for å holde både vanndamp og direkte dusjstråle på innsiden av kabinettet.
Er dette noe de har laget selv eller får man kjøpt slike lokk i alle størrelser? Universalmodell?
Jeg har ikke klart å få søkt opp noe, men det er mulig jeg ikke klarer å beskrive god nok hva jeg kikker etter.
Uansett var dette veldig smart, spesielt for oss med små barn i pøbelalder
!

Jeg tok et bilde i smug av denne smarte løsningen. De har åpenbart behov for å tørke støv

Taket var tydeligvis tilpasset den spesielle modellen for det passet perfekt rundt kanten på kabinettet.
Dette var smart!
Vi har både downlight og avtrekksventil for ventilasjonsanlegget rett over dusjen, så dette må jo være smart?
Vår unger regelrett leker i dusjen etter en lang dag ute i all slags griseri.
Rett som det er spyler de opp i taket med hånddusjen til fars store irritasjon.
Et slikt plastlokk skulle man tro sørget for å holde både vanndamp og direkte dusjstråle på innsiden av kabinettet.
Er dette noe de har laget selv eller får man kjøpt slike lokk i alle størrelser? Universalmodell?
Jeg har ikke klart å få søkt opp noe, men det er mulig jeg ikke klarer å beskrive god nok hva jeg kikker etter.
Uansett var dette veldig smart, spesielt for oss med små barn i pøbelalder
!