J Julenissen Fenrik 15 Feb 2025 29 9 22 Mar 2025 #1 Skal montere og leser i montasjeanvisningen "speilvendt tilkopling"(se bilde) Betyr dette at det er levert slik eller at det er mulig å bygge det om?
Skal montere og leser i montasjeanvisningen "speilvendt tilkopling"(se bilde) Betyr dette at det er levert slik eller at det er mulig å bygge det om?
Flemming Løytnant 21 Feb 2025 86 26 22 Mar 2025 #2 Det var litt tvetydig skrevet, men jeg tror de mener at dersom tilkoblingen er speilvendt trenger du en annen type termostatpatron. Min tolkning ihvertfall. Denne er nok "rett".
Det var litt tvetydig skrevet, men jeg tror de mener at dersom tilkoblingen er speilvendt trenger du en annen type termostatpatron. Min tolkning ihvertfall. Denne er nok "rett".
J Julenissen Fenrik 15 Feb 2025 29 9 23 Mar 2025 #3 Da er denne montert og fungerer som den skal.Var nok som du sier @Flemming kan bestille termostatpatron hvis rørene er snudd om på varmt og kaldt
Da er denne montert og fungerer som den skal.Var nok som du sier @Flemming kan bestille termostatpatron hvis rørene er snudd om på varmt og kaldt