Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

Micro

Sersjant
31 Jan 2025
11
30
Ja, som overskriften sier; jeg ønsker en produktanbefaling på en kombinert drill, bor og skrumaskin i budsjettklassen.

Ønsker naturligvis en som har god batterilevetid og som tåler en støyt, men helst i prisleiet 1.500,- til 2.500,- kroner.
Helst en komplett pakke med koffert, batterilader, 2 batterier og lader.

Bildet er kun for oppmerksomhet og illustrasjon :)

Skjermbilde 2025-01-31 201943.png

Nå er bildet ditt kun for illustrasjon, men jeg liker det jeg ser :p

Jeg har en liten forkjærlighet for DeWalt og vil derfor anbefale en komplett pakke med drill, koffert, lader og 2 x batterier.
Det er lenge siden jeg har sett et så bra tilbud som Bauhaus kjører nå på DRILL DEWALT DCD777M2T-QW 18V 2X4.0AH.

Dette er en 18v kraftplugg som får jobben gjort.
Nå vet ikke jeg om du har boden full av elektroverktøy, men med tank på at du har flere aktive tråder hvor du ber om råd, fremstår du som en som er interessert og har lyst til å lære noe nytt, men trenger en helt ny verktøygarderobe.

Mitt tips til deg er på tenke litt fremover. Husk at når du kjeøper en drill med 2x batterier og batterialder, så kan du kjøpe en "naken" stikksag eller pussemaskin, altså uten batterier og lader. Da sparer du masse penger. "Nakne" verktøy uten batterier er "billig".
Så velger du denne pakken, så er det er STOR fordel å fortsette å bygge verktøygarderobe fra DeWalt.

1995,- for hele pakken er en deilig pris, ned fra standardprisen på 2495,-

dewalt_DCD777M2T_v04_no.jpg

Ville gått for 18v, og børsteløs.

Både DeWalt og flere har sikkert bra greier, men selv har jeg gått for Makita.

Denne her har holdt for meg i mange år med svært tøff bruk, personlig har jeg akkurat oppgradert til den sterkeste til makita, men denne her holder fint for de aller aller fleste: Makita 18v cordless driver drill li-ion - ddf484z brushless

Tips: Du får spesielt lader billigere på finn, men alt lønner seg egentlig å kjøpe brukt.