Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

Mazda

Menig
26 Feb 2025
1
0
Vi har tidligere vært i kontakt med Boligpartner i forbindelse med at vi har lyst til å bygge et hus Boligpartner har i sin huskatalog, Austergaard.
Så gikk selskapet plutselig konkurs og Mestergruppen endte opp med å kjøpe konkursboet.
Nå er det snart ett år siden Mestergruppen kjøpte Boligpartner og vi har i et par måneder forsøkt komme i kontakt med de nye forhandlerne her i området.
Det har vi ikke lykkes med i snart 3 mnd. Ingen svarer. Ingen respons.
Riktignok er alle de nye forhandlerne frittstående byggmestre med svært svake eller negative regnskapstall.
Selv om de driver butikken sin dårlig, skulle man tro de var interessert i å bygge et nytt hus for en ny kunde?

Har også sendt mail til post@boligpartner.no uten å få svar på noen av mine 8 forsøk på å oppnå kontakt.
Håpløst!

Sendte en e-post til kjedekontoret i Mestergruppen, som riktignok svarte etter en snau uke.
De sendte meg bare tilbake til forhandlerne igjen. Som fortsatt ikke svarer på våre forsøk på kontakt.

Noen andre som har liknede erfaring med Boligpartner?
Vi liker både Boligpartner sitt konsept og husmodellen Austergaard veldig godt, men dette gidder vi faen ikke lenger!!

Tenker med skrekk på hvordan det hadde vært å bygge med en husleverandør som hodler på på denne måten.
Er det noe man trenger i en byggeprosess er nettopp kontakt med husleverandør og byggmester.
Må si jeg er skuffet over både Boligpartner og Mestergruppen! :mad:

Nå i kveld kom vi plutselig over denne artikkelen som forklarer at han karen som en gang i tiden startet Boligpartner, nå har startet ny Lindehus.
Så da blir det å ringe Lindehus i morgen og høre om de kan tenke seg å bygge et hus for en stakkars tusseladd. :)

bp204234.jpg

Det var under et Google-søk på BoligPartner at jeg fant dette fine diskusjonsforumet.

Vi har dessverre samme erfaring som deg @Mazda, så vi lar BoligPartner ligge og går videre til en annen husleverandør.
Tør rett og slett ikke bygge med et firma som ikke svarer på e-post.
Det fremstår nå som useriøst.