Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

Johnsen

Korporal
26 Jan 2025
8
8
Ja, er det noen som monterer bidé i en ny bolig i dag?

Grunnen til at jeg spør er at jeg holder på å pusse opp en leilighet for salg og det er god plass til å montere både WC og bidé.
Jeg er jo ute etter å oppnå høyest mulig pris på leiligheten, men er veldig usikker på om jeg får tilbake merkostnaden jeg får med å legge rør og montere bidé.

Det er jo godt mulig at bidéen skremmer vekk folk.
Jeg må innrømme at jeg ikke helt seg poenget med bidé, men nå er det jo ikke jeg som skal bruke dette badet :)

Hvis dere er positiv til bidé - tenker dere vegghengt eller gulvmontert bidé?

Så spørsmålet må være: Bidé or not Bidé ?

Skjermbilde 2025-01-26 220720.png Skjermbilde 2025-01-26 220740.png

• Like
Reaksjoner: AlfAlfa og Televimsen
Jeg ville ikke montert bide i en leilighet som pusses opp for salg.
Grunnen er at jeg ikke tror du vil få igjen pengene du bruker på å legge rør og montere denne bidéen.
Jeg tror heller Ikke at du skal regne med å få igjen for arealet du setter av til dette.
Altså ingen bidé ettersom det er dårlig økonomi.

Bidé er vel strengt tatt noen de som spesielt ønsker det monterer i sitt eget baderom?

• Like
Reaksjoner: SpeedyGonzales
Har du lyst på bide, så monterer du det.

Men, du monterer ikke en bide i en leilighet du pusser opp for flipp. Punktum.
De pengene får du aldri igjen.💸
Du risikerer unødig å støte folk vekk fra budrunde.

• Like
Reaksjoner: Arne
Haha, nå biter jeg meg selv i halen, men min datter har akkurat kjøpt en 2-roms på Sagene i Oslo.
Den er pusset opp av en sånn influencerdame som flipper leiligheter i stor stil.
Den leiligheten har bidé...helt utrolig!

du monterer ikke en bide i en leilighet du pusser opp for flipp. Punktum.

Så denne kommentaren må jeg altså fint bite i meg.
Moderne influencere som flipper leiligheter i Oslo monterer beviselig bidèt for å få solgt leiligheten.
Jeg gremmes.

Hva er poenget med separat bide nå som man får toalett med dette innebygget? Dusjtoalett tror jeg bare er positivt ved salg, men man får neppe igjen merkosten.

Man kan få ettermontert lokk med spyling også, men mange sier de går aldri tilbake til "vanlig" toalett etter å ha prøvd JAPANSK toalett.

Husker fadern testet disse i 1990 å lo og skrøt av de den gang, nå er de vel enda bedre.