- 31 Jan 2025
- 10
- 12
Våren og sommeren nærmer seg og da er det håp om at vi endelig kan få asfaltert oppkjørselen foran huset og garasjen.
I hele vinter har snøfreseren tygget fin shingel og pukk, så nå gleder både freser og huseier på at det skal asfalteres.
Det er snakk om ferdig avrettet ag klart for å legge asfalt, ca. 300 kvadratmeter.
Jeg kan tenke meg 2 lag a ca. 40-50mm og lurer på hva jeg kan forvente av pris?
Er det noen spesiell type asfalt jeg bør bestille? Finnes det ulike typer?
Jeg har en gang sett en spesiell asfalt som drenerte vann. Den så ut til å være lagt med pukk i stedet for finere materialer og derved rant vann tvers igjennom asfalten. Det virker ganske smart. Er det noe som er vanlig og som jeg kan legge?
PS: Bildene er for oppmerksomhet, altså ikke min oppkjørsel

I hele vinter har snøfreseren tygget fin shingel og pukk, så nå gleder både freser og huseier på at det skal asfalteres.
Det er snakk om ferdig avrettet ag klart for å legge asfalt, ca. 300 kvadratmeter.
Jeg kan tenke meg 2 lag a ca. 40-50mm og lurer på hva jeg kan forvente av pris?
Er det noen spesiell type asfalt jeg bør bestille? Finnes det ulike typer?
Jeg har en gang sett en spesiell asfalt som drenerte vann. Den så ut til å være lagt med pukk i stedet for finere materialer og derved rant vann tvers igjennom asfalten. Det virker ganske smart. Er det noe som er vanlig og som jeg kan legge?
PS: Bildene er for oppmerksomhet, altså ikke min oppkjørsel